zpracování prvotních dokladů, kontrola jejich náležitostí a oprávněnosti a jejich zpracování
vedení peněžního deníku, seznamu vydaných i přijatých faktur, sestavy neuhrazených pohledávek a závazků, karet majetku a dalších agend dle přání klienta
identifikace problémů a jejich řešení s klientem
zpracování veškerých daňových přiznání
komunikace s úřady
informování klienta o všech platebních povinnostech vyplývajících ze zákona
sledování legislativních změn
Používaný účetní SW v naší firmě:
pro vedení daňové evidence využíváme SW Pohoda (link) - patří mezi nejrozšířenější systémy pro malé a střední firmy v České i Slovenské republice. Obsahuje všechny potřebné moduly pro vedení daňové evidence, adresář, fakturaci, sklady, objednávky, mzdy a řadu dalších doplňků, včetně homebankingu, propojení s pokladními systémy, internetovými obchody nebo dalšími aplikacemi na bázi XML.